Guvernul Romaniei

Program cu publicul

luni - vineri      900-1200

 


Inspectoratul Teritorial de Munca Covasna este o unitate cu personalitate juridică aflată în subordinea Inspecţiei Muncii Bucureşti, organ al administraţiei publice centrale aflat la rândul său în subordinea Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale , prin care se exercita atributii de autoritate de stat, in domeniul muncii, relatiilor de munca, securitatii si sanatatii in munca la nivelul judetului Covasna. Inspectoratul exercita controlul aplicarii unitare a prevederilor legale in domeniile sale de competenta la toate persoanele juridice si fizice din sectorul public, mixt, privat si la alte categorii de angajatori. Inspectoratul, prin personalul propriu, poate presta la cererea celor interesati servicii de consultanta si asistenta de specialitate pe domeniile de competenta, in conditiile legii.

Pentru informaţii vă invităm să vă adresaţi la telefon:0267-351298

A munkaügyi felügyelöségel kapcsolatos magyarnyelvű információkért kérem hívja a 0267-351298, vagy 0741-183 745 telefonszámokat.

Email  Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Începand cu data 01.04.2025 Inspectia Muncii pune la dispozitia Salariatilor si Angajatorilor un portal modernizat, accesibil online, pentru transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor (Registru) in format electronic. Noul sistem REGES- ONLINE precum și toate informațiile necesare sunt disponibile la adresa de web: https://reges.inspectiamuncii.ro

Atentie!!! - In momentul inregistrării pe Noul sistem REGES- ONLINE - nu vei mai putea accesa registrul prin intermediul vechiului Portal REGES! Parola de transmitere fisiere RVS se va bloca si nu vei mai putea transmite fisiere RVS prin vechiul sistem. Vechiul sistem este incă accesibil la adresa : https://reges1.inspectiamuncii.ro/

Potrivit pct. 23 din anexa la Ordinul nr. 1107/2025, angajatorii care nu au transmis niciodata registrul in Revisal – adica acele entitati care nu au folosit sistemul anterior reglementat de HG nr. 905/2017 – vor utiliza exclusiv REGES-ONLINE pentru toate operatiunile legate de completarea, transmiterea si gestionarea Registrului general de evidenta a salariatilor.

Potrivit pct. 25 din anexa la Ordinul nr. 1107/2025se sisteaza eliberarea de nume de utilizator si parole pentru transmiterea fisierelor din Revisal, precum si serviciile de recuperare a datelor in vederea reconstruirii bazei Revisal.

 



Site realizat de ITM Covasna